آیا فراز سطح کراتینین پس از بیماری کلیه دیالیز معنی می رود و
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا فراز سطح کراتینین پس از بیماری کلیه دیالیز معنی می رود و

آیا فراز سطح کراتینین پس از دیالیز به معنی بیماری های کلیوی به خوبی می رود؟ شما می دانید که دیالیز به عنوان یکی از جایگزینی کلیه، می تواند سطح کراتینین بالا توسط تخلیه سموم اضافی از خون را کاهش دهد. اما ما نمی توانیم بگوییم این بیماری است و یا نه می رود فقط توجه به سطح کراتینین، چرا که سطح کراتینین ممکن است بالا می رود دوباره پس از توقف دیالیز.
چگونه می توانیم بفهمیم بیماری است به خوبی می رود یا نه؟
همانطور که در بالا ذکر شد، ما نمی توانیم بگوییم این بیماری است به خوبی می رود یا نه فقط در سطح کراتینین بستگی دارد. شاخص مهم دیگر GFR است، که حساس تر از کراتینین.
شما می دانید که سطح کراتینین می تواند توسط عوامل بسیاری از اما سطح GFR می تواند عملکرد کلیه طور مستقیم نشان دهنده تحت تاثیر قرار، پس از آن در اندازه گیری عملکرد کلیه دقیق تر است. بنابراین اگر سطح GFR خود را از بهبود یافته است که به معنی بیماری خود را به خوبی می رود.
می توانید GFR با دیالیز بهبود یافته است؟
به رک و پوست کنده، دیالیز می تواند سطح GFR کمتر بهبود نمی بخشد. است که به دلیل دیالیز فقط یک جایگزینی کلیه است، می تواند جایگزین کلیه تخلیه سموم و مایعات اضافی از خون ما، اما می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست. به این معنا که سطح GFR کمتر می تواند با دیالیز نمی شود بهبود یافته است.
همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز می تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست، بنابراین هنگامی که بیماران قطع مصرف آن، کسانی که علائم مانند سطح کراتینین بالا ناشی از اختلال کلیه دوباره ظاهر شد. اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا خود را به طور دائم و معکوس بیماری کلیه، شما را به برخی درمان های جایگزین.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: